Muszę odpocząć

Witam was bardzo serdecznie !
Po tytule można by było wywnioskować, że albo znowu będę marudził albo wybieram się na wakacje. Niestety tak nie jest.
Na razie muszę zaprzestać prowadzenia bloga. Nie wiem na ile. Może kilka dni, miesiąc, rok a może już w ogóle nie wrócę. Niestety ale to wszystko mnie przytłacza. Nie daje sobie z niczym rady. Tak trochę jestem wrakiem i teraz muszę po prostu się podnieść. Nie wiem jak to wszystko będzie.
Pomimo tego, że naprawdę kocham pisać i miałem świadomość, że tutaj mogę wyżalić się ze wszystkiego to jednak jestem zmuszony na jakiś czas zaprzestać.
Dziękuje wszystkim którzy odwiedzali ten blog i komentowali i wspierali.
Na pewno kiedyś wrócę !
Do zobaczenia !!

She left with my heart

Witam was bardzo serdecznie !
Od razu mówię: post jest bardzo chaotyczny, niezrozumiały i niechlujny.
Co tam u was słychać. Dzisiaj nie zamierzam wam opisywać moich ostatnich dni a zrobić coś co najbardziej lubię czyli pomarudzić.
Ale zanim do tego przejdę, muszę się w końcu wziąć za grafikę na bloga ale całkowicie nie mam pomysłu. Może wy coś mi doradzicie, zainspirujecie ? Czekam na propozycje !

Szczerze ? Zastanawiam się co napisać.  Tyle się dzieje, że ja pomału nie nadążam. Może zacznę od szkoły. Kurde, niby wszystko okej, nie mam żadnej jedynki ale przez moje lenistwo i różne sytuacje które po drodze się wydarzyły mam bardzo słabe oceny. Może nie chcę iść na studia ale to jest tak naprawdę ostatnia szansa by moje oceny jako tako wyglądały. Przez 13 lat mam mieć gówniane świadectwo ? Przecież to nie ma sensu. Totalna porażka.
Dostałem propozycję wyjazdu na Majorkę. 5 dni w doborowym towarzystwie. To by było świetne odstresowanie a ciekawostką jest, że to miejsce znajduje się na mojej liście miejsca które zwiedzę !  Niestety ze względu na 100dniówke i szkołę muszę poczekać do czerwca. Jezu, jak się dziwnie czuję kiedy mówię o wakacjach, że to już w czerwcu i to tak wszystko szybko zasuwa.
Ostatnie wydarzenia nauczyły mi, że nie warto liczyć na miłość, przyjaźń czy innych ludzi. Pomimo tego, że mam bliskich ludzi przy sobie wiem, że nie można im ufać. W każdej chwili możesz dostać nóż prosto w plecy. I to parę razy….
Staram się czytać posty innych blogerów na bieżąco. Czasami nie zdążę ale nie robię tak jak inni, że tylko gdy ja coś wstawię to wam skomentuję. Nie odwiedzam blogów które mi się nie podobają. Przez to chyba nie mogę odnaleźć się w blogsferze. Nie wiem, może jest coś ze mną nie tak.
Matko boska, mam pustkę w głowie. Nie wiem co pisać. Może dlatego, że jestem przemęczony. Pomału mam dość wszystkiego i chyba sobie nie radzę. Moje porażki mnie przygniatają ale wierzę, że mam w sobie na tyle dużo siły by powstrzymać to wszystko.

Popijając szampana polecę wam utwór w którym dzisiaj zakochałem się na zabój. Pomimo tego, że wokalistki bardzo nie lubię to piosenka zmiażdżyła mnie całkowicie. Jest to Miley Cyrus – Someone Else. Poza fajną uprawą muzyczną polecam wsłuchać się w tekst (bądź znaleźć tłumaczenie w internecie),
Trzymajcie się !


Przypominam wam również o moich profilach:
INSTAGRAM
TWITTER
Snapchat : AnacondaaBittch

Nowy Rok – 100 pytań których nikt nie zadaje !

Witam was Bardzo serdecznie oraz SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, czy jakoś tak !
Koniec tych dobroci. Jak przystało na mnie muszę już pomarudzić !
Wczoraj miałem duże problemy z domeną. Najpierw nie mogłem się zalogować, następnie wyskakiwały różne błędy a gdy w końcu udało mi się napisać post, zaplanowałem go już na daną godzinę. Gdy nadszedł odpowiedni czas nie dość, że wpis się nie udostępnił to się nie zapisał i dupa. Nie ma, a za dużo pracy przy nim było, żebym napisał go jeszcze raz.
Sylwester minął mi bardzo sympatycznie, w domku mieliśmy bardzo dobrą kolacje, w telewizji ładnie śpiewali a koło 3:00 poszedłem spać.
Powiem wam szczerze, że jak dzisiaj przeglądałem snapa cholernie się cieszę, że nigdzie nie byłem. Gdy patrzyłem na tych narąbanych ludzi, którzy ledwo co stali na nogach poczułem się wręcz dumny. Chyba za stary jestem, na takie libacje, już mnie to zbytnio nie jara.
Ale, żeby ten post nie był taki nudny i rutynowy postanowiłem odpowiedzieć na: 100 pytań których nikt nie zadaje ! Odpowiedzi będą krótkie więc możecie przeczytać i się tym nie zmęczycie za bardzo :)
To lecim na szczecin !

1. Najlepsza rzecz jaka przytrafiła Ci się w życiu ?
Zdecydowanie koncerty Dody na których się zjawiłem, moi przyjaciele, rodzina i głowa pełna pomysłów !

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie ?
Mieszkam w Narnii więc słabo trochę.

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu ?
Nie sypiam w hotelach.

4. Czy musisz być cały przykryty kołdrą ?
Nie ma takiej opcji, ugotował bym się. No chyba, że se ubzduram, że są duchy w pokoju bądź jakiś morderca.

5. Czy kiedykolwiek ukradłeś znak drogowy ?
Raz w wakacje.

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz ?
Nie korzystam z kuponów.

7. Czy wolałbyś zostać zaatakowany przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół ?
Niedźwiedź

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Nie

9. Czy masz piegi?
Nie

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Moja babcia zawsze mi powtarza : Przestań robić te durne miny i chociaż raz się   uśmiechnij do zdjęcia.

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Dźwięk zgniatanej butelki.

12. Czy kiedykolwiek liczyłeś swoje kroki podczas spaceru?
      Zdarzyło się ale po 10 kroku zapominałem, że to robię

13. Czy kiedykolwiek załatwiałeś się w krzakach?
      Zdarzyło się :D

14. Czy kiedykolwiek robiłeś grubszą sprawę w krzakach?
      Mieszkam w Narnii w lesie, tam nie ma toalet.

15. Czy kiedyś tańczyłeś bez muzyki?
Cały czas

16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
Tak.

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
     Codziennie po 8 . Obliczta se

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Nie wiem, jest duże.

19. Piosenka tygodnia.
Lady GaGa – Perfect Ilusion

20. Czy podobają ci sie dziewczyny ubierający się na różowo?
Barbie to moja kochanka

21. Czy nadal oglądasz bajki?
Niesamowity świat Gumbolla no i Hentai.

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Ted.

23. Gdzie zakopałbyś znaleziony skarb?
W boxerkach.

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Soki.

25. Ulubiony sos do nagetsów?
Majonez pomieszany z ketchupem.

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Naleśniki.

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Inna Kobieta,  W nowym zwierciadle: Wakacje, zakonnica w przebraniu

28. Ostatnia osoba którą pocałowałeś lub która Ciebie pocałowała?
Mała Syrenka

29. Czy byłeś kiedyś w harcerstwie?
Nie, nigdy.

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
Jeszcze nie.

31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
Do mikołaja w listopadzie.

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie.

33. Czy kiedykolwiek dostałeś mandat za przekroczenie prędkości?
Tak, jak jechałem na hulajnodze.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Nie.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Z serem i szynką a na to majonez, ketchup lub musztarda.

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Płatki z mlekiem.

37. Kiedy chodzisz spać?
Nie śpię.

38. Czy jesteś leniwy?
Bardzo.

39. Za co przebierałeś sie na bale w przedszkolu?
Za Zorro

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
A bo ja wiem.

41. W ilu językach mówisz?
Polski, Elficki i syreni

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie szczególnie.

43. Lego czy lincoln lego?
A co to jest to drugie ?

44. Czy jesteś uparty?
Jestem.

45. Leno czy Letterman?
??

46. Czy ogladałeś kiedyś seriale?
No rejczel

47. Czy boisz się wysokości?
Mieszkam na 7 piętrze więc no raczej nie.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Tak.

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Mam wannę, czy to się liczy ?

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nie.

51. Czy używałeś broni?
Zdarzyło się, ale szybko mi zabrali.

52. Kiedy ostatnio robiłeś zdjęcie u fotografa?
Rok temu.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie wszystkie.

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Tak.

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
To jest moje uzależnienie.

56. Ulubione ciasto owocowe?
Nie posiadam takowego.

57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Wokalistą i aktorem

58. Czy wierzysz w duchy?
Oj tak.

59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déjà vu?
Nawet teraz.

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Nie.

61. Czy nosisz kapcie?
Chodzę BOSO

62. Czy nosisz szlafrok?
Niet

63. W czym śpisz?
W bokserkach i koszulce.

64. Pierwszy koncert?
Marylka Rodowicz

65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman.

66. Nike czy adidas?
NIKE

67.  Cheetos czy fritos?
Cheetos, gdyż nie wiem co to to drugie jest.

68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
Orzeszki.

69. Czy słyszałeś o grupie Très Bien?
Nie słyszałem. Głuchy jestem.

70. Czy brałeś lekcje tańca?
Kiedyś tak.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Nie ogarniam pytania haha

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Umiem. Przydatna umiejętność.

73. Czy kiedyś wygrałeś konkurs ortograficzny?
Nie, jestem łamaga z ortografii,

74. Czy kiedykolwiek płakałeś ze szczęścia?
Tak.

75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie.

76. Czy masz gramofon?
Nie.

77. Czy palisz kadzidełka?
Nie. Wolę świece.

78. Czy kiedykolwiek byłeś zakochany?
Nie wierzę w miłość.

79. Jaki koncert chciałbyś zobaczyć?
Mój własny.

80. Ostatni koncert jaki widziałeś?
Sylwestrowa moc przebojów .

81. Gorąca czy zimna herbata?
Gorąca.

82. Cukier czy słodzik?
Cukier.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Jestem w połowie syreną.

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Potrafię.

85. Czy jesteś cierpliwy?
Zdecydowanie nie.

86. DJ czy zespół na wesele?
Zespół.

87. Czy kiedykolwiek wygrałeś jakiś konkurs?
Ej, chyba nie,

88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?
Moja twarz to jedna wielka operacja.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nie trawię tego.

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Umiem drzeć, liczy się?

91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon.

92. Chcesz wziąć ślub?
Nigdy w życiu.

93. Jeśli masz żonę, jak długo jesteście małżeństwem?
tsaaaa …

94. W kim podkochiwałeś się jak byłeś w liceum?
Jestem w liceum.

95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
Tak, zgadza się.

96. Czy masz dzieci?
Nie, nie mam.

97. Czy chcesz mieć dzieci?
Nie, nie mam

98. Ulubiony kolor?
Czarny, biały i czerwony.

99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tęsknię.

100. Czy chodzisz na fitness?
Hahaha serio ?

No to by było na tyle. Dzisiaj wam podsyłam piosenkę Lady gaga – Perfect Ilusion. Coś mi się ostatnio wkręciła. To będzie na tyle, koniec ogłoszeń parafialnych możecie dalej zagonowac. BESOS !


Przypominam wam również o moich profilach:
INSTAGRAM
TWITTER
Snapchat : AnacondaaBittch